Dagsarkiv: juni 1, 2010

1 juni 2010

Den jag dejtade var……

1 juni kl. 21:51

Nu ska jag berätta för er vem det var jag dejtade! Det var ingen mindre än min kompis Adam. (Ja han e bög men vi testa endå). Tyvärr så fungerade inte förhållandet så vi är båda hjärtekrossade och söker tröst hos varandra. Tur att jag har en vän som Adam att söka tröst hos när förhållanden brister.

Vi hann dock aldrig gå så långt att vi hade sex-sex med varandra, vilket kanske var bra, då hade sorgen tagit ännu djupare på oss båda!!! Vi har dock fortfarande kvar våra framtidsplaner att gifta oss, gå i parterapi och inseminera ett barn om ca fem år!

Vi gjorde iallaf ett ärligt försök i att finna den sanna kärleken!! Välkommen till queervärldens under!!!

Kommentar: ahaha hade lite svårt att läsa det finstilta men fan va roliga ni är!Skrivet av Mark den 01 juni, 2010 kl. 22:25

Kommentar: Hjärtekrossade i näbbarna! Skrivet av  Adam den 02 juni, 2010 kl. 00:21

——————

En toatanke!

1 juni kl. 19:24

Kom på när jag satt o kissa nyss här på jobbet..! jag skulle ju lägga upp en bild på mitt rosa hår (wow så alla jublar, va ni har väntat!) så nu gör jag det!! Bara för att jag har så jävla mkt o göra på jobbet så gör jag det… Enbart för er skull, och ni har väntat så tålmodigt!

Pretty crappy stuff huh? Haha, Im kidding!!!

Kommentar: fint värre! Skrivet av eulalia den 01 juni, 2010 kl. 19:34

————————–

jaja, kära stjärtanes!

1 juni kl. 17:57

Okej.. haha nu har jag iallaf skickat in en ansökan till en dokusåpa! Jävligt halvseriös människa jag är då! Tror ju knappast att jag kommer komma med eftersom dom springer runt o scoutar halv-modeller och strippor o sånt där ”kontro”. Men nu har jag iallaf gjort mina medmänniskors vilja till lags och sökt!

Annars… Funderar på att dra ner o käka lax-matlådan här på jobbet..! hur känner ni inför det?! jag har fan ingen aning… Jag är hungrig som fan så jag borde! hm…?!

E skitsur på mig själv, jag glömde min handsfree hos Juan idag. Nu kan jag inte ringa o tjata me Adis timmar i sträck utan att få ont i armen. Hur ska vi nu kunna skvallra och följa varandra in på toa osv genom lurens långa sladd?! USCH!! måste nästan åka förbi Juan på hemvägen o plocka upp min stappars förtappade själ.. eh jag menar sladd!! (stappars?? stackars ska det väl va??)

Matlåda var det ja!!! Vi hörs senare blöggen!

Kommentar: Ok,spännande:-))) Skrivet av helena den 05 juni, 2010 kl. 10:00

Kommentar: Hoppas du kommer med, låter som en superkul halvgalen grej hi hi. Skrivet av Sanna den 05 juni, 2010 kl. 20:03

——————

dokusåpor..!

1 juni kl. 17:18

Igår när jag inventera så började vi prata om dokusåpor… Alla har alltid sagt till mig att jag borde söka till en, haha… Alltså, typ alla säger att jag borde göra det, jag har väl aldrig brytt mig så mkt om det men på skoj så sitter jag här nu på jobbet  o kollar läget på dagens tv-tablåer.. Jag som aldrig kollar på tv har ju noll koll på vad som händer i tv-världen! Ser att förnedrings-tvn a la snusk o fylla verkar försvunnit ur tablåerna?!?! Bara massa finn din kärlek-program och talangtävlingar! Tja, där har jag ju noll chans eftersom att festa o vara skum är mina talanger här i livet… så det blev nog ingen såpa för mig trots allt!! hahhah… eh…. seriöst övervägande av karriärsval.. HAHA i like it!

———————-

ok ok!

1 juni kl. 16:39

Lite bättre nu..? Tror det…!! Ikväll blir det nog hype a la Catrin hemma.. Så jävla trött, hungrig.. Inte ätit nåt sen igår…. Jag kommer nog dampa hela natten, i guess..!!!! Tristessssss!

———————

Nej!! Jag mår dåligt!

1 juni kl. 15:18

Nej nu kände jag det… jag skrev nyss på bloggen att jag känner mig stabil, typ.. Men nu känner jag det.. ångesten trycker i hjärtat! Fan oxå, varför lär jag mig aldrig att min manipulationsförmåga över att få destruktiviteter är oändlig. varför lär jag mig aldrig att jag inte kan lita på andra människors förmåga att stoppa mig.. IDIOT CATRIN!! dom har inget med det att göra, ansvaret ligger helt hos mig själv!!! Jag vet det!!! Hade någon bett mig att få knulla mig i röven idag hade jag inte tackat nej, så jävla destruktiv känner jag mig! Gärna hårt oxå så det gör riktigt ont, ända in i hjärtat, så att ångesten får något att bita i ordentligt!!!? NEJ inte okej att skriva sånt här!! haha.. bryr mig inte….

Jag har insett att jag drar till mig människor som behöver fucked up people runt sig för att slippa se sina egna dåliga sidor. människor som tror att i min ”galenskaps och dåliga måendes” skugga ska deras goda sidor få dem att glänsa som ”bra människor”. Besvikelsen kommer alltid.. Deras besvikelse, som affekterar mig fastän jag inte har ett skit med det att göra egentligen, utom att varit ett objekt för deras vilja att framstå som bra inför sig själv, boosta sig själva med ”goda gärningar”. Besvikelsen kommer alltid när de inser att jag inte ger någon omnipotens. De nkommer när de ser min styrka reflektera deras svaghet, när de ser min insikt i mina problem och i världen runt omkring. De blir besvikna när de upptäcker att jag hela tiden vetat att de använder mig som en plattform för sina egna illusioner och verklighetsflyktiga drömmar. De blir besvikna att jag ej behöver deras ”över medel”-goda kunskap om människor och förståelse och godhet. De blir besvikna att jag ej låter mig lyftas. De blir besvikna för att jag blir uttråkad när de erbjuder mig destruktivitet.

Jag har ett fenomen i mig… jag vet inte varför… ÄR DET SÅ FÖR ALLA??? Men här kommer då detta fenomen: När någon sårar mig så söker de alltid tröst för sitt dåliga samvete hos mig….!

Belt you!! (skärp dig direktöversatt till engeska, haha)

———————-

Apple tree anger?

1 juni kl. 15:00

Like a angry apple tree i throw my apples if you get too glose to me…

But if i look to my right, will i see the one i fight for???

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LAyabX9Ode8

Jag vet att jag aldrig kommer finna sann kärlek! Min inre värld är så mycket vackrare än allt jag möter dagligen… Men vackra saker finns även i verkligheten, jag måste fortsätta suga åt mig varje sekund av glans som världen utanför mitt inre erbjuder..!

—————————-

reversed mode!

1 juni kl. 14:50

Okej, nu har jag bestämt mig för att börja bära runt på anteckningsblock igen! min blogg förlorar så mycket av mina tankar bara för att jag glömmer dom tills jag sätter mig vid datorn! Jag mår inte så bra, eller… jag känner mig glad, trygg och allt.. men jag vet att jag inte mår så bra egentligen, i min innersta kärna! Var nära på att göra något mkt dumt imorse. Mycket dumt! Men, jag avstyrde det med lite mindre dumt! nåja…

Nu sitter jag på jobbet, på väg hit pratade jag med Adis i telefon (ovanligt), och vi pratade om min blogg.. när jag lagt på hörde jag ett äldre par sitta o diskutera vad jag pratat om: Mannen -Det är väl nåt sånt där Twitter. Kvinnan -Va?? vad är det? Mannen -Ja det är tydligen väldigt populärt. De twittrar och twittrar… Haha, så jävla gulligt… ❤ blev lite glad i hjärtat!!

Något jag blev lite mindre var 2 tjejer som satt på tbanan o diskutera hur ”crazy smink” dom skulle ha, på skoj.. typ maskara i panna tithihihihi, läppstift i pannan thihihihih, solglasögon i nacken, tihihihihi…. osv osv osv…. sen säger den ena… UNDRAR HUR FOLK SKULLE REAGERA. Eh??? jag tror snarare folk reagerar mer på ert jävla IQbefriade skitsnack om ”crazy smink”, sugmärken och åka till fjällen för o ha på sig en lånad fjällrävenjacka o svassa runt i (med fin mössa och gulliga vantar, spy) SKÄRP ER TJEJER!!

*Återkommer snart med mera uppdates.. Tänkt mkt senaste dagarna!

————————–

Wanted children!!

1 juni kl. 12:12

Okej, nu e jag hemma! Nu ska jag skriva in lite skojjiga citat som jag hört under dygnet jag varit ifrån bloggen!!!

Mer queer åt folket!!!

where are u? oh wait! you are in my bed

Öh… var det allt jag kom ihåg?!?! hahah nej men fan, jag o Adam levererade ju 39 st igår när vi va deppiga i telen!! men men, sånt e livet, dom uppkommer nog lite senare!

Nåja, Inatt hade jag en smärre ångestattack, shaky shaky på den va..!! borde äta nåt men jag har verkligen ingen matlust.. På väg in i en hype? bara det inte är en 4dagarshype, fy fan va dom e jobbiga..! Dom 2 senaste nätterna har jag inte sovit ensam och då är det ju som sagt lättare för mig att sova, så vi får se inatt hur det går…

Åh space!!?

Saker och ting är aldrig som de verkar har jag märkt, alltså, aldrig!! Jag inser om och om igen hur stark jag är jämfört med allt det jag varit rädd för i så många år! Att min starka fasad utåt faktiskt har varit den rätta sidan av myntet i verkligheten trots allt.. Jag behövde bara komma ikapp inuti mig själv oxå… Jag är glad och stolt över mig själv!

  

To ware the socks like this is some real good shit!! haha…

————————-

På väg hem

1 juni kl. 11:57

                             Sitter på bussen hem. Kommer t farsta typ nu. Mådde lite halvt igår.. Inventeringen gick bra, nice osv. Jag o adam hade långa telefonmaraton. Love u man. Efter det vifta jag vidare på äventyr… Vad som hände då, det blir en hemlighet mellan mig och Gud. Ha ha ha som om. Nej skärp mig. Nu ska jag kliva av bussen i centrum. Hej