Dagsarkiv: januari 10, 2012

10 januari

Finess prinsess!

10 januari kl. 22:35

Va väl kanske ingen som trodde att den här finess-tärnan skulle bli karma-bloggare en vacker dag. Spana noga in de välmatchande glajjerna (fick välja själv) till det piffiga glittret i håret, lagom på svaj. Håret puffat i lagoma tovor och läpparna knallröda för att cerat, vad är det?!

Observera gärna fikamuggen, redan för 25 år sen stod den där i högsta hugg framför mig på bordsskivan! Jag e fan stolt!

Var väl ingen som vid den tiden tveeekade på att jag skulle sitta som stadstjänstekvinn en vacker dag?!

—————————–

Liky

10 januari kl. 21:12

 Gå på toa på jobbet, får man göra både me kjol och byxor.

Sitter och väntar på middagen som e i ugnen, korv, potatis, morot, kikärtor, lite olja och kryddor. SKJUTS in i ugnen!!! JAG ÄR HUNGRIG!

—————————

godmorgon igen!

10 januari kl. 08:16

Nu ere morgon igen, sitter o dricker kaffe, som jag sötat lite för mkt. Ska iväg o försöka mig på ett läkarbesök idag då, igår gick ju si så där…!

203948 flyttkartonger står här ouppvikta och väntar på mat i magen… ska försöka fixa ikväll! Tjipp!

 Mätta kartonger!

Utsvultna kartonger…

Kommentarer:

vad duktig du är på o packa i goooood tid, ska ni inte flytta i mars?? erkänn du tycker d är roligt o kan inte vänta ;-P Skrivet av ali den 10 januari, 2012 kl. 13:41 #

Ja lite, och plus att dom ska komma o fotografera o måla om 2-3 v. Skrivet av Cat den 10 januari, 2012 kl. 21:06

——————————

🙂

10 januari kl. 00:06

• † ƒ ® × ð Î Ï ‰ ™ ‡ þ ± ¶ » µ ç ¿ •