24 januari

Leka me bilder.

24 januari kl. 22:59

Suttit o fjantat mig lite me bilder… bjurrar er på dom:

 

Jag känner mig bildad…

————————–

Löv löv löv!

24 januari kl. 20:38

Ingen trodde väl att Ali skulle bli först att skrida till altaret av oss gamla gängrävar?! Men jo så blev det ju… Jag missade ju cermonin eftersom jag stod med svett o tårar (haha nästan iallaf) sprutande på jobbet och tog emot arga skäll från allmänheten då. Men jag har stulit en fin bild att lägga här på bloggen:

[bild saknas]

Stjärnkontaktskärlek!

Kommentar:

Stjärnkontakt 4-evah! Skrivet av aliapan den 26 januari, 2012 kl. 17:51

 ——————————
Rub n´scrub.

24 januari kl. 19:14

Tre äpplen och en grön banan..!! Bananaz! Skulle man kunna säga! Trippel påskhare och 88 fikon. oj här vare mkt viktigt att förmedla märker jag. hahha

Återkommer senare när jag har något mindre oviktigt att säga.
——————————–

Kul från fejjan.

24 januari kl. 18:38

Såg en sån här skylt på fejjan idag, go go go!!

Kommentar:haha, Epic! Skrivet av Jesper den 24 januari, 2012 kl. 23:00

 ——————————–

Grogg i lagunen.

24 januari kl. 13:23

Hejpa banani… Just nu står mamma p jobbet och fixar o donar…! Vi här hemma äter frön, dricker små små näbbklunkar vatten och putsar våra fjädrar så att vi ska orka flyga riktigt fort när mamma kommer hem och släpper ut oss på en flygsväng.

Det är så konstit här hemma numer, inga pinnar eller tavlor att sitta på och ingen tapet i näbbhåll så vi kan slita sönder den.. hm… Vi har hört nåt rykte om flytt till större holk, men… vi e inte så säkra på vad det betyder.

Nej, nu måste vi bråka om bästa sittpinnen… Vi hörs senare.

Näbbpussar och vingkramar från Bugg och Penky!

Kommentar: inisar hoppas ni har det bra, tänker på er!!! Skrivet av aliapan den 26 januari, 2012 kl. 18:01 #

ja just nu bråkar dom om ett gammalt salladsblad…! hahha Skrivet av cat den 26 januari, 2012 kl. 21:56

Lämna en kommentar