Hej i stumheten.

Varit tyst från mig på senaste tiden. Jag har inte mått på tippelitoppen. Mycket nytt och diverse på jobbet. Träningen som blivit lite haltande och så småbarnslivet som pockar på min uppmärksamhet.  Så börjar ny termin och jag ska plugga en distanskurs även denna…

Idag var jag på en utbildning på jobbet 9-15:30 UTAN minsta smula fikabrö, macka eller frukt till bjuds = Catrin är helt slut i bollen nu, huvudvärk och sömnig som en humla. Det kanske visar vart ribban ligger för energin just nu. Jeppson klagar på att jag går och lägger mig tidigare och tidigare för varje kväll. Hejdå samvaro lixom, men jag ORKAR inte vara vaken. Är så hiskeligt trött.

Hoppas F! och Vänstern får igenom sitt förslag på 6 timmars arbetsdag efter valet. Jag är en av alla människor som skulle ha ett så mycket rikare liv med lite mer fritid. 🙂

Appropå det gjorde jag valkompassen (SVTs) igår och fick 77% F! och 77% Vänstern. Sen kom miljöpartiet och piratpartiet på en delad 2a plats.

Kommentera

