Zombie Run 46 min.

Var nyss ute och sprang. Så jävla nöjd med mig själv. 46 minuter Zombie Run, 2 st missions completed!! 😀 Sprang 4,6 km så prick 10 min/km = snigeltakt. MEN då vill jag påpeka att minst 1 km är i uppförsbacke varav 600 m är konstant.

Jag är så sjukt nöjd, och jag har kommit framåt i spelet. Det är så roligt att Zombie-runna. Efter varje mission jag sprungit undrar jag varför jag inte ger mig ut oftare. 🙂 Jag måste verkligen försöka.

zombierunBildkälla

Var inne på min Funbeat och kollade nu oxo, från datorn. Ser att jag tränat ungefär 1-2 ggr i veckan senaste tiden. Det är jag endå helt nöjd med. Känns som jag fått in en liten träningsrutin trots allt!!?

Nu stretcha!! Svettiga pussar, från Catrin Zombie-mandarin!

Kommentera

