Politiskt trött

Med bara några dagar kvar till valet känner jag mig politiskt utmattad. Jag har läst och spanat på alla artiklar å debatter jag kommit över. Vi har valsedelsvolontärat och jag har nätaktivistat. Nu är jag trött. Nu får valdagen komma, resultaten ticka in. Spänningen är olidlig.

Jag är trött även allmänt. Tidig hösttrötthet? Oh well freaky smell. Ingen idé att klaga. Crispy air och solrosor i hatten är vad denna höst ska få bjuda mig på. Basta!!!

image


Dont call me. I’ll call you….

Kommentera

