Det här med att plugga….

…och samtidigt leva småbarnsliv. Aså. Jag har aldrig varit så dålig på att plugga och lämna in uppgifter som nu. Förr var jag alltid först klar med uppgifterna, nu sitter jag varenda inlämningskväll och kämpar i panik med att få ihop nåt som kan resultera i ett G. Phu!!

Samma visa blir det ikväll… Inlämning 3 av 7 ska in, och jag är helt trött, slut,  vill vila mig, spela Super Mario med Jeppson.. ICKE!! Pluggaaaa!!!!

2 responses to “Det här med att plugga….

  1. haha skitduktig är du som kan plugga!!

Kommentera

