Mammas fina tjej…

Idag var jag och lillis hos syster/moster Linda och hängde. Vi skulle fixa me pynt o mysa… Det gjordes sporadiskt må jag säga. Lillan blev lite dåsig efter halva besöket så nu sitter jag här i soffan och mammaoroar mig att hon ska vara sjuk och må skrutt. Fina gos.

Iallaf så har jag julpysslat en smula. Bakat lite adventskakor till imorg på jobbet att knastra på när vi ska pynta upp pyntet jag pysslat. Mina domfruar…

Även målat kottar….

20141130-205917.jpg

20141130-205934.jpg

Kommentera

