Trött osv.. men träning!

Sitter här hemma med en mimimal te-barista…

image

Alla husets teer inspekteras och låtsasdoppas i muggen. Sen sörplas det högt här.

Jag är riktigt slut idag. Foglossningar och matthet. Mkt att göra på jobbet å det märks verkligen att energin går till annat i kroppen än att hålla jobblågan uppe. Phu…

Trots det ska jag iväg på terminsstarten av basketen.  Jag är ju hallansvarig men ska lämna över nyckel etc till Tessie så hon får hålla fanan uppe här i sluttampen på min preggotime… vet ju inte hur länge jag orkar träna eller när ungen behagar poppa. Jag har ju redan sen 7 v passerat den rekommenderade gränsen för att spela kontaktsporter där en tar ut sig i rörelsers ytterlägen, så som en gör i basket. Hopp å vrid-moment hela tiden…

image

Nåja.. får ta upp spelandet igen efter förlossningen. 🙂 började ju studsa när lillis bara va 5-6 v sist så…

Kommentera

