Saker att se fram emot :D

Blev faktiskt RIKTIGT pepp på att vi ska hjälpa till att bygga om lite i gäststugan hos mamma och pappa i vår.  Riva och greja, städa ur och fräscha till och säkert måla om lite och sånt. 😀 Grilla korv på tomten och bara umgås hela familjen över ett projekt. Whiiee..!! Sen kan jag och bäbbarna sova över där ibland i sommar när Jeppson är på jobbet och dagis är stängt. 😀

Ser oxo fram emot kommande klädbytardag. Är så pepp på att bli av med massa kläder som jag inte använder. Har redan rensat ihop en hel ”tvättpåse” full och då har jag bara tagit mig igenom byrån. Har ju förrådet, 1 garderob, nån tvättsäck + 2 sänglådor med kläder som oxo ska kollas igenom. Är väl ”boar”-känslan som börjar infinna sig, för jag vill typ ordna me massa saker här hemma, det är ju tiden och orken som sätter stopp. :S

I övrigt har dagen varit såå mysig idag. Vi har byggt snögångar och en snötunnel och kastat lite snöboll hos ”mo-mo” och morfar. 🙂

Kommentera

