Inskolningsrapport!

Idag är sista dagen på inskolningen, och här sitter jag nu. Ensam hemma… Varit en sväng med lillan på förskolan, bara 20 minuter idag. Det har gått så bra att dom skickade hem mig idag, igen 😉 Igår fick jag vara frånvarande under samling och vila. Idag hela dagen, under ”aktiviteter”-tiden. Det har gått bra, tror jag. Lillan har varit som vanligt både hemma innan och efter + som förväntat där. Jag HOPPAS HOPPAS att hon kommer få det bra där, det känns som ett bra ställe för henne än så länge iallaf.

Nå… Vad gör en när en är helt ledig då? Jag har typ glömt bort vad jag gjorde förr när jag hade lediga, ej aktivitetsfyllda, dagar. Just nu sitter jag o dricker kaffe, äter godis OCH klickar på datorn samtidigt. 3 saker jag knappt hinner/kan göra annars i lugn & ro. Känns sjukt lyxigt, även om en liten liten mamma-samvetets tagg borrar i ❤ på mig.

Älskade lillunge, så stor så stor nu…  Åh.. Nu blev jag lite lessen.. </3

Kommentera

