Har börjat video-frossa!

Min förra graviditet videofrossade jag sista veckorna av graviditeten, på youtube. Nu verkar det ha börjat igen. Förra graviditeten kollade jag in typ ALLA videos på hela jävla youtube om Re-borns. Alltså såna verklighetstrogna dockor. Jag kollade på en tillverkares box-packings och så tittade jag på ägarnas box-openings.

Denna graviditet har jag istället hittat en youtube-kanal som heter Gravid vecka för vecka. Det är kvinnor som ska bli mammor som varje vecka spelar in ett litet avsnitt och berättar om sin vardag. Jag har nyss legat o garvat så JÄVLA mycket åt ett avsnitt med mamman Julia, att jag var tvungen att pausa mitt i. Fick ont i magen. ÄLSKAR när mammorna är bittra och knäppa och care-face. ❤

Lillan har jätte(jaja relativt)hög feber idag så hon är hemma från förskolan. 39,3 hade hon innan jag mosa i lite alvedon i sötmunnen, så nu ligger hon och sover lite. ❤ älsklingspälskling.

24 dagar kvar till beräknad förlossning idag. Tack så jävla mkt Barnvagnsmarschen för denna jävla info i mitt FB-flöde: ”I Sverige är risken 1 på 14 100 att dö vid en förlossning.” Hej förlossningsrädsla 2.0.

Kommentera

