Kräx o krax

Magsjukan fortsätter här. Mannen har haft en vända här på dan o lillans nattliga kräx är gjort och förhoppningsvis avklarat. Fjärde natten av spyor och jag börjar på allvar bli orolig…

1. Vad är det för skit hon fått?
2. Kommer hon och gubben va friska till förlossningen startar?
3. Kommer jag klara mig från skiten?
4. Bebisen, kommer den klara sig undan ifall den skulle poppa ut medans spyorna ännu haglar?

Gick till affären idag å köpte sånt vi behövde. Typ mat ungen får i sig, kräm, glass, saft, banan… fil å resorb till Jeppson… panpizza till mig! Åh hej vad jag har ont i främre bäckenfogen nu. Det känns som att bäckenet ska knäckas rakt av framtill när jag rör mig. Hej hej magtyngd hej hej.

Åh ljuva liv…

Kommentera

