Nej men hej postpreggo…

Nu börjar jag känna igen mig från förra ”efter förlossningen”känslan. Vek, varm, snurrig, ont här o var, orolig, ledsen matt… å mammasamvetet som gnager inombords.

Päckelvarning på detta stycke, läs efter eget önskemål. Dessutom föll ju min livmodertapp ner en bit under fl = den ligger o pressar mot tarmen = jag kan fan inte få ut nåt hur jävla skitnödig jag än är. Å efter att jag stagat upp med yttre press mot området så känns det endå som att hela underredet håller på att go world trade center on/in my ass för en ynka liten tärning… irriterande!!!

Aja… bara knipa snippgympa o hoppas det rätar upp sig vart efter…

2 responses to “Nej men hej postpreggo…

  1. åh, hoppas du mår bättre snart! Grattis till bebisen!!

    svar: Den här väntan gör mig tokig, men sen efter så kommer tiden börja gå för fort igen, när man bara vill att de ska vara mini ett litet tag till, men sen helt plötsligt är de 2-3 år gamla :O

Kommentera

