Fika, softa, familjära…

Det händer inte så jättemkt på ”skitspännande saker att skriva om på bloggen”-fronten här just nu. Men det känns helt okej. Jag bloggar på från min lilla bubbla så får den som känner intresse helt enkelt hänga med i raderna 😀

Det är synd att jag har ett internaliserat förakt mot mammabloggande, och nästan ursäktar mig för att jag skriver om det som snurrar i min vardag för tillfället. Barnen, barnen och så…. barnen. Det är ju egentligen samma som att jag skrev om Serbien, Serbien och Serbien när jag reste runt nere i balkan en period… eller? oh well…

wpid-20141018_134910.jpgJag och mina två bebisar, innan nr 2 växte till sig och poppade ut…

Idag har vi gjort premiärtur med syskonvagnen och båda damerna verkade så nöjda i sin respektive hörna. Vi gick och köpte decaf-kaffe och bullar och efter lunch dök faster B upp och vi fikade och myste en liten stund. 🙂

Kommentera

