My precious!!

Nu är sjalen här 😀 Jag sitter med den på mig, fast utan unge i för hon ligger och sover i soffan, haha!! Den e jättemysig och gosig och fin, brunhilda-färg har den. Har oxo på mig min nya amningsBH SÅÅÅ SKÖN!! Med amningsinlägg i ekologisk bomull… oxå SÅÅ SKÖNT!

Haha, aså. Jag vette fan varför jag inte unnade mig sånt förra gången?? Jag satt nyss på golvet och funderade på saken… Vad är det som gör att jag mår skitbra av att skaffa dom här sakerna nu, när jag förra gången bara kände mig sååå anti hela mamma/barn-tillbehörskarusellen!?

Jag har oxo hennat håret idag. Det blev jättebra….!!! På dom ställen där färgen tog… Haha! Tror mitt hår va lite för torrt fläckvis när jag kletade i färgsmeten, så jag ska blanda en ny sats o köra lite komplimenterande antingen… nä inte idag, det orkar jag inte, men i helgen här… Bilder kommer så klart. 🙂

Kommentera

