Success

Än så länge är vi mkt nöjda med sjalen. 🙂 jag kan sitta med på golvet igen (JA vi sitter mkt på golvet i vår familj) och leka med storskorpan, jag kan plocka lite hemma.. lillsmulan verkar nöjd och somnade på några minuter i sjalen..

image Båda armarna fria så jag kan ta den PERFEKTA selfien till bloggen, haha!! 😀

Låt oss nu hoppas att detta är min räddare i nöden fortsättningsvis  🙂 jag kunde ju inte använda selen vi köpte förra bebistiden pga brösten är för stora. Ungstackarn fick sitta som en makaron i selen och bara grinade och min rygg gick ju halvt av efter bara några minuter. :S Så den var det bara maken som fick riktig glädje av. Nu håller jag alla tummar jag har att sjalen kommer att tjäna mig bättre. 🙂

Sjalen är en Aldoria Bambu Soft – Chokladbrun.

Kommentera

