Pluggiplugg…

Sitter och lyssnar på online-föreläsningar till min kurs jag pluggar just nu. Den är SÅ SVÅR! Medicinsk Genetik grundkurs. Ehrm… Jag fattar inte många knop, men kämpar på! Jag har bestämt mig för att gå igenom alla steg i kursen och fixar jag den, så tack! Gör jag det inte, näe… Det är inte hela världen!

Graphic representation of DNA sequences. Inga konstigheter aaaalls!?

Typ såna här frågor, och värre, ska jag sitta o svara på utifrån föreläsning och litteratur:

Hur kan genetiska markörer användas för att bestämma genetisk avstånd?

Ehrm.. ja… jo.. alltså… så här ligger det till va… 😉

Kommentera

