Nere… mkt!!!

Känner mig så nere… blä på allt just nu. Sitter i skitiga jävla mjukisar med mjölkfläckar på å stinker svett å avslag. Å varför ens försöka fräscha till sig när det återgår till den statusen omgående efteråt?

Å lilla blomstret vill inte va i sjalen för då vill hon bara amma, fast om Jeppsson tar henne sover hon som stocken. Så jag sitter parkerad i soffan med bröstet ute och grinar i smyg när gubben o storblomma är ute på gården å leker. Vill typ bara tröstäta men inget blir ju bättre av det!!! Känner mig såååååå uggli & värdo just nu.

Hade jag varit ett tvprogram hade jag hetat: Jag, mina barn och min volanghud på magen….

Kommentera

