Dagsarkiv: april 15, 2015

Hej hå med farmor Frej

Sitter här med pytt-ungen i bärsjalen och ryggen värker, haha. Trodde bärjsjalar skulle va ergonomiska, fast… jag är nog bara svag, därför!

Det mesta går i gråskala just nu. Varit ledsen i flera dagar i sträck. Det är kanske post preggo-hormoner blandat med besvikelsen över kroppens förfall. Jeppson kallar det en 30årskris men jag vette faan. Jag inbillar mig att jag inte skulle vara ledsen om kroppen slitits lite mindre av de här två närliggande graviditeterna!? Eller, whöt whot what!? Det kanske bara är inbillning… Kanske hade jag hittat nåt annat att sörja över då??

Hängslen SvartFärgade klädnypor 14p

Jag rycker nog upp mig snart, som så många gånger förr. Sätter hängslen i magfladdret och två klänypor om det uttöjda mutthålet så är jag så gott som ny igen. JAPP JAPP, PRIMA SKINKA!! 😀

Mamma-te

Fick det här teet igår:

image

Mothers tea från Weleda. Ska testa att dricka en kopp senare idag. Misstänker att det smakar örtigt. Är en del växter å örter i teet som främjar vid amning, som jag förstod det.

Älskar btw weledas logo. Ser ut som en orakad vagina tkr jag.

In The heat..

In the heat of the night we are having a fiesta, we dancing til siesta… etc etc.

Sitter uppe å ammar… trött…. hungrig.. ännu en smula nere. Oh lordy jag är en livad pajas. Righty?