Trött… netflix..

Tror jag gett upp lite. Stängt av tristessen me att kolla på tv (netflix) så fort jag har en ledig stund. Det är inte vad jag vill göra med mina dagar å jag känner att jag slösat bort ännu en dag varje gång jag lagt tid framför tvn. Jag kommer inte på något som känns kul/värt mödan att göra.

Men glo får mig iallafall igenom dagen utan att känna mig ensam och helt bitter/deppig. Så det är väl bättre än att sitta och deppa å inte orka göra nåt alls mellan bebisbestyren. Att ha tråkigt=tankarna går igång=min värsta fiende!

Vad tittar jag på då.?
RuPauls dragrace
Drop dead diva
The Nanny
Dokumentärer

Kommentera

