Sovmorgon megatronic

Barnens farmor är på besök fr Dalarna. Detta resulterade i att jag har fått sova 9 timmar inatt. Hon sov inne hos storlillan så jag har bara haft lill-lillan att vårda inatt. Hon vaknar ju som en klocka var 3e timme för lite mat så jag har sovit 22:30-8 med 3 amningstillfällen a 30min vardera. Sooooft!!!

Nu sitter jag dessutom i lugn o ro o käkar frukost eftersom båda ungarna hovrar kring farmor, pappa och TVn ute i vardagsrummet. Lyx!

image

Ikväll är det dom som får lyx. Eddie Izzard stand-up, som jag gav Jeppson i födelsedagspresent och dom ska gå. Jag e hemma med barnen och har försökt få hit nån som kan fika o hänga med oss men barnlösas prio är snarare bar än barn en lördagkväll. Får ladda upp med snarr å netflix och hoppas att ungarna sover hyfsat ikväll. Är ju iallaf utvilad ifall der blir gråtfest x2 här ikväll. 🙂

Kommentera

