Nooo

Så ledsen just nu. Verkar fått mjölkstockning eller nån annan liknande åkomma.  39+ feber, fryser, huvudvärk… mår så dåligt.

Har dock inte nämnvärt ont i nåt bröst så
… oroar mig lite att det ska va mitt runtmöblerade underliv som hindrar nåt avslag lr nåt där inne att rinna ut så jag blivit förgiftad å långsamt dör av förlossningen retroaktivt.

På tal om  förgiftad.  Ni vet blommorna Scilla? Blå, liknar blåsippa…. giftiga!!!
image

Dock inte dödligt vad det verkar enl. giftcentralen så att storlillan kanske fått i sig sån är ingen jättepanik. Dock har hon gråtit av ”ont” *pekat på magen* meeeern även tagit sig om magen lite innan blomhändelsen oxo… jisses. Fixar inte en sjukling i detta tillstånd.  Låt det bara va lite hård mage eller så.

Eller samma som mig-sjuk?

2 responses to “Nooo

  1. Som du beskriver känns det när man har mjölkstockning, eller iallafall gör det de för mig. Värken i tuttarna brukar komma senare, men man kan få en del knölar i dem och de blir röda.

    Jag tror inte att du dör långsamt 🙂

    • Haha nä. Fick mjölkis sist jag ammade. Det kändes exakt såhär men me boobysmärta. Men nu e ju maken sjuk oxo i liknande symtom så det är nog nån influensa. :S

Kommentera

