Besvikelse…

Känner mig lite ledsen och illamående & imorron är det min födelsedag… Familjen har ju nån skum influensa här och vi är inte ett dugg bättre… Ok en smula kanske. Men ont i magen å illamående å täta toabesök å knasig aptit känns inte alls nice. Nån mysig födelsedag lär det väl knappast bli. Kan ju inte bjuda hit nån på fika heller eftersom vi håller oss i karantän.

Har stängt av att min födelsedag visas på facebook (hoppas ansiktsboken respekterar inställningen i år) eftersom jag tkr det känns falskt att få massvis med grattisar från folk som jag har noll samröre med övriga året å som aldrig aldrig skulle veta min födelsedag utan Facebooks påminnelser. Så vi får se om nån ens kommer att komma ihåg min födelsedag. Ni vet, det som inte står på nätet existerar inte 😉 Men nu skrev jag ju det här så födelsedagen finns wohuuuww!

20150506-054737.jpg

Kommentera

