Bränna ut sig politiskt…

Tänkte skriva ett långt inlägg om idiotin om det här med ”de nya sexiga pappakropparna” *kräx* och brölat lite om när fan mammakroppen ska bli inne!? Den som faktiskt gjort liiite mer arbete än bara fått en orgasm för att skapat barn. Men sen kände jag NAH.. jag pallar fan inte….

Senaste halvåret har jag varit så jävla slutkörd, orkar inte ta diskussion, orkar inte skriva om saker som rör politik/feminism. Har väl bränt ut mig på saken… Tur att det går ett seminarium som heter just ”VARFÖR BRÄNNER FEMINISTER UT SIG I SIN AKTIVISM?” på Feministiskt Forum Sthlm i helgen. Det ska jag gå på… vi får se…

Kommentera

