Femiforum 2015

Igår gick jag och Bella på Feministiskt forum 2015. Vi besökte seminariet ”varför bränner feminister ut sig i sin aktivism” vilket var ett helt okej seminarium. Plockade med mig nåt litet guldkorn att knåda hjärnbarken runt ett tag.

image

En vända runt bokborden gjorde vi oxo men resulterade inte i mkt annat än en gratis e-bok i år. Lämnade MCUs info vid ett bord som jag lovat.

image

Därefter mysfika på café 60. Å efter det brände familjen ut till Tyresö för lite myshäng me övrig family.

På kvällen drog jag, Bella mfl. till Debaser strand för lite feministisk efterfest. Det var soft. Jag fick visa leg i dörren trots att jag är 33 barre å nyss checkade ut från BB för andra ggn. Haha… sjukt överraskande. I övrigt, nice folk o bra musik. Tog taxi hem sen,  lyx!

image

Kommentera

