Confused feeling

Idag var jag på pekboksverkstad på medborgarplatsens bibbla och tillverkade en helt ok pekbok.

image

Trevligt med pyssel å lite föräldrahäng.

När jag gick ut därifrån träffa jag en kvinna från Bulgarien som tiggde pengar. Vanligen ger jag inte pengar så på gatan men kvinnan var gravid. Inte fan ska man gå runt i trasiga skor o tigga i typ 5e månaden. Hon fick 200 spänn av mig så hon kunde köpa nya skor å lite mat. Fy fan, livet är så fult ibland. Min lattemugghållare på vagnen kosta mer än så…

One response to “Confused feeling

  1. Vilken kul grej med pekboksverkstad!

    Stackars kvinna, bra gjort av dig! Jag har så sällan lösa pengar :/

Kommentera

