Lite lessen…

Känner mig lite lite ledsen så här på kvällskvisten. Igår slängde Jeppson kladdskyddet till glasspinnar tillsammans med storlillans ”bloo gass” (blåa glass) och idag lyckades ungen pilla sönder min lattemugghållare till vagnen. 😦 SE SÅ familjen, pissa sönder och släng mina saker som jag så omsorgsfullt klickar hem för ett mysigt småbarnsliv… GRRR!!

Nädå…! Men bara irriterande, så jag ska sura några timmar, typ medans jag sover, så blir jag nog gladare imorn igen. Taco biff!

Kommentera

