Trötthetrn

Fan va tröött jag är….

Med det sagt vill jag meddela att vi vart på bvc idag. 5,5 kg drygt väger vår fina mini.

Blev lite irriterad på läkarn som försökte övertala mig att ge Rota-virus-vaccination till mini fast jag sa att vi pratat igenom saken hemma och bestämt att inte ta det… tror hon jag kör över vårt gemensamma beslut där å då efter lite övertalning , eller vad?

Fan,  det var svårt nog bara att tacka nej till ett vaccin utan hennes övertalningskampanj.. får dåligt samvete eftersom det känns som jag utsätter bebin för fara men..
Vi fick aldrig rotavaccin för den stora och det känns inte rätt i min magkänsla med rotavaccin som är levande virusvaccin oralt. men… fan…… har 1 månad på mig att ändra beslutet om det skulle vara så….

Nån som har bu & bä om rotavaccin att bju på?

Även fått mvc-tid för efterkoll av underlivet efter förlossningen. Hej hänga hopp..?

Kommentera

