Plugg… å inte bara potatis!

Sitter o pluggar med bebis i knät. Nästa vecka är det slut-tenta i kursen jag läst här i vår… Jag hoppas HOPPAS att jag kommer att fixa den. Ämnet är verkligen inte mitt och det är jättesvårt, men jag harvar mig igenom alla delmoment och fixar jag det så gör jag, annars är det ingen panik… Jag vet ju att Medicinsk Genetik inte är något ämne jag kan briljera i lixom.

Nåja… senaste dagarna har jag varit typ som i PMS deluxe. Inget tålamod alls för lillkorvarna. Fräst och skällt och fått räkna till många tior när storlillan (helt förståeligt) gör tvärt emot vad sura tråkmamma säger. Vette fan varför jag känner så här? Minsta lilla motgång och jag exploderar nästan! Ljudkänslig och trött oxo. Skulle vilja sitta i ensamhet länge, länge. Sova och duscha varmt och bara ha det helt tyst omkring mig, i minst ett dygn. Så känns det. Vill dessutom bara äta hela tiden, det är typ det enda som får mig att icke-sura ett tag. Hmm…

Livet!

3 responses to “Plugg… å inte bara potatis!

  1. Skönt att jag inte ör den enda, har känt mig som en riktig surtant på sista tiden, har också fått räkna till tio massor med gånger.. Vet inte vad det är med mig?

    Jag pluggar också, visserligen komvux, men ändå, det är rätt svårt med två små, vi kanske är stressade :/

Kommentera

