Det som inte får hända!!!

Ikväll ramla storlillan från skötbordet. Trots att pappa stod precis där och tog emot henne så dunsa lilla huvudet i kanten… kräkningar och slöhet kom som brevet på posten och vi fick en ambulans in till Astrid Lindgrens sjukhus. Där e lillan å pappan kvar än för observation men allt tyder på hjärnskakning.

Jag å mini ligger här hemma och jag följer eurovision via Twitter. Inte den myskväll jag tänkt mig direkt men jag är inte ledsen för det,  bara oändligt tacksam för att läget är lungt.

Nu vill jag bara ha hem min liten. ♡

image

Verkar gå hyfsat för Måns å Sverige iallafall.

Kommentera

