Ah juste…

Jag kom på vad som var bokat den 3e. Jobbmöte, ej obligatoriskt för mig. Tur! Däremot innehöll inte mötet något kul. Jag känner mig så.. less på hela min jobbsituation. Söka nytt kanske?

Jag vet inte ens vad jag ska använda för sökord på ams.se, för jag har ingen titel. Har man ens chans till en nyanställning som småbarnsmorsa till 2 små barn,  inget körkort eller högskoleutbildning…???

😦

2 responses to “Ah juste…

  1. Förstår känslan, jag har inte ens ett jobb, men jag ska börja läsa efter mamma”ledigheten”, gymnasielärare i historia och religion. Har inte heller något körkort :p

Kommentera

