D-d-d-dagen!!!

Idag har jag varit så himla produktiv! Jag är riktigt STOLT över mig själv. Hur ofta händer det!? Hahaha….. Jag har:

  • Ställt ut alla blommor som ska ut på balkongen + satt upp 1 av blomlådorna
  • Rensat bort torra blad och vattnat + kollat skötselråd för blommorna
  • Sorterat bort allt pyssel från lekrummet som stått där sen vi flyttade in, för 3 år sen.
  • Hängt undan alla tröjor som legat o skräpat ovanpå min byrå i en gigantisk hög. Inklusive sorterat ut lite kläder till insamling.
  • Duschat min garderobsblomma som var SÅ DAMMIG!
  • Fått bort en hög med papper från köksbordet som legat där ett bra tag.
  • Letat efter lillans födelsedagspresent på nätet, finns ingenstans. HJÄLP!???
  • Fixat med disk och sånt i köket
  • Fått ordning på halva mitt skrivbord.
  • Varit hos optikern och beställt nya glasögon, dom kommer om 2 veckor.
  • Gått en rask promenad på 20 min
  • Köpt dokumentställ så jag kan få ordning på min andra halva av skrivbordet.
  • Handlat hushållspapper och fyllt på SL-kortet
  • Dammtorkat lite här och var
  • Lagat mat 
  • Skurit och fint lagt upp frukttallrik 2 ggr till storlillan ❤
  • Satt upp 3 tavlor
  • Bokat Ullerudsboendet
  • Postat 2 brev
  • Påbörjat att göra rent på fönsterbrädet i köket, så fortsättning följer…

Allt detta har jag gjort med båda ungarna hemma från förskola. Så lägg till allt övrigt tillhörande pyssel och syssel som kommer med 2 småttingar. Phu i bananen!

Kommentera

