Idag blire vårdcentral

Idag går jag med storlillan till vårdcentralen. Nåt står inte rätt till. Jag har aldrig haft fel förr när jag känt på mig sjukdom på barnen så jag tar mina misstankar på allvar.

I övrigt. Sovit 6 timmar inatt så är… typ lika trött som vanligt. Hah… skulle behövas 12 timmar oavbruten sömn för att komma ikapp.

Igår fick jag ett ryck å pyssla ihop en ampel till min kruka jag köpte för typ ett halvår sen i det syftet…. slaktade några gamla halsband oxo, så prydde ampeln med lite träpärlor. Snyggt!!!

image

Satt upp blomlådorna och pysslat om krukväxterna inomhus denna vecka oxo

image

image

Mysigt

Jag har oxo kommit in på den litteraturvetenskapliga sommarkursen ”Harry Potter och han världar”. Ska bli intressant att läsa den. Väntar oxo på resultatet på min tenta i medicinsk genetik. NERVÖST!!!

Kommentera

