Nåt i helgen?

Händer något i helgen!? Vad kan en 2-barnsfamilj med båda ungarna under 2 år hitta på? Som lixom är okej för ALLA i familjen att göra. Vi har verkligen problem att hitta saker vi gillar att göra allihopa.

  • Fika = Storlillan lessnar ur efter 5 minuter
  • Andys lekland = Jag har så jävla tråkigt
  • Promenad = ehh.. jag hatar promenad.
  • Lekpark = visst, det är okej men inte SKITKUL för oss vuxna.
  • Skansen typ = hu sånt projekt med en 3månaders bäbbe & dubbelvagn.
  • Bara mysa hemma = Storlillan får dampryck efter ett tag
  • Umgås med folk = Vilka folk? Vart tog alla vägen?
  • VAD FAN GÖR FOLK EGENTLIGEN?

Överallt på sociala medier skrivs det lixom WHOHO HELG!! Jag tycker helgerna går såå långsamt och känner mig stressad över att minst en i familjen har skittråkigt hela dan, vad vi än gör. Ofta blir det att vi bara sitter hemma, på storlillans lekmatta och typ bygger pussel, ritar och… glor… om vi inte åker ut till mina päron.

GAAAAAAAAAAAAH känns som jag går sönder inifrån snart av att ha tråkigt jämt!

Haha nån som inte har skittråkigt just nu = minibäbis som ligger o leker i sitt babygym, ramlar nästan över helt på sida när hon försöker sparka sakerna som hänger över henne. Sååå koncentrerad. ❤ Roligt att titta på.

Kommentera

