Bröllop etc

Ska ju på 2 bröllop denna sommar å vill sååå gärna känna mig fin när jag går dit. Skulle behöva få känna mig riktigt pinglig för omväxlings skull. Känner mig ju mest som gammalt skräp till vardags. Inte det lättaste att hitta nån klänning som jag ens ser…. ens någorlunda smaklig ut i. Viktmålen har ju gått åt helvete och samma pannor står vågen konstant på, trots (hat hat hat)promenader nästan varje dag. Å amning!!

image

Jag vill inte ha blommig falukorv som kropp,  mamma!!!!

Fan… ha mjukisar på bröllop? Går det?

Kommentera

