Suck it rollercoaster…

Ni som hängt med i åratal här på bloggen vet att det har planat ut totalt de senaste…. 3-4 åren. Jag tog tag i livet, skaffa sambo och ungar, gifte mig och nyktrade till. Porblemet har varit att jag inte känt mig fullt levande sen dess. Jag vet inte längre vem jag är. Visst, lungt och skönt och ingen ångest… men istället långa perioder av stilla depression och en känsla av ett grått streck som stretchar ut över dagarna…. Rutinerna har lagt sig som en fuktig filt över min kreativitet och spontanitet….

Ibland dyker en liten mini-up upp och ett tvärt kast ner i glädjebakisheten, vilket påminner mig om mitt svunna liv. Visst.. otroliiigt psykiskt påfrestande att ständigt åka bergochdalbana, men… DET KÄNDES LEVANDE! Att vara sansad känns bara livsupprätthållande.

Hade nyss en up (hehe se föregående inlägg) och här kommer down:en… tack o hej pannkaka… ska väl gå och hänga lite tvätt eller nåt… fancy…………….. Kul……………… spektakulärt och energigivande……….. nåt att berätta för barnbarnen på ålderns höst…. jag hängde tvätt…..

Kommentera

