Kultur och skavsårsblåsa

Igår var en hemlans fin dag. Jag, Gotte & mini gav oss av in till stan för att kolla lite kultur på Stockholms kulturfestival. Dessvärre var vi så tidiga så det enda vi kunde glo på var de här konstinstallationerna.

image

Därefter gick vi till söder å käkade på vegetariskt matcafé.

image

Vi knatade runt ca 2 timmar å tog oss 6,5 km i sträcka. Minilillan åkte i storlillans sittdel å var nöjd till 1000. Mina fötter värkte som en gnu och jag fick en blåsa under foten. Den gör så ont att gå på att jag har trätt en gammal plånbok om foten idag föt att palla gå upprätt…

image

Halta med stil, blömmör ska det vara. Och apropå blommor… vet nån vad dessa växter heter?

image

De växer på gårn här utanför å som ni ser på bilden så är humlorna helt galna i dom. 🙂 nåt att rebellodla tänker jag!!!

Kommentera

