Fin sommardag

Idag har vi haft rn riktig sommardag… solen har gassat o vi har hängt i parken med F&C. Tjejerna har plaskat i plaskdamm och fikat upp hela mitt granatäpple. Amazing. Så roligt att se dem börja interagera med varandra nu. Dom har ju känt varandra sen i magarna lixom. Storlillan & Frallan…

Mini har hängt med mamma vid fikabordet å spanat på alla människor. Det verkade oxo vara värt.

image

Nöjd å glad å lite rö om nosen…

Dock har Jeppson kläckt en hel del klumpiga kommentarer idag. Vet inte om det är pms eller om det bara tog precis på ömma punkter men… ett litet sårat moln på min supersommarhimmel har jag haft ändå….

Imorrn tänkte jag ta mig in på ”världens längsta bokbord” i city. Det ska bli kul. Lite kultur oxo… kanske köpa mig nån bok, eller 3. Vi får se…

Kommentera

