Jobbig känsla av guppie

Aså… hängmage… inte kul… inte kul alls…. som en slapp säck hänger magen framtill å dinglar när jag springer/går snabbt = jag känner mig så ofräsch o opepp på att gå ut å köra kondis då…

En så kallad #mombod mammakropp!

image

2 år resp. 4,5 månad efter graviditeter så hänger magen såhär fint… inkl 30kg mammakilon som sitter som en smäck.

När jag slutat amma kan jag kanske ta tag i kilona men… det är 4 månader tills jag kan börja dra ner under 2000kcal. En lång tid att inte känna mig som mig själv. Och hängmagen? Kommer den gå tillbax?
To be continued…

Kommentera

