Lite småutanför

Ah.. så känner jag mig.. Lite småutanför. Alla andra köttar på i livet, jag sitter hemma och vaggar (ack så mysig) bebis. Det är inte alltid så stimulerande och väldigt ensamt att ens mest intelligenta mening (som upprepas 234 ggr om dagen) är SITT NER I SOFFAN SÅ DU INTE RAMLAR!

Tips till alla blivande föräldrar, skaffa en vän som oxo har barn i samma ålder som dig själv… Oändligt ensamt annars.. För även om jag väl träffar mina gamla vänner så är dom inte intresserade av att diskutera bebisars utveckling minutiöst i flera timmar..

nä nä.. nä… nä nä nä…. hejdå!

Kommentera

