#bellaochjonas bröllop

Nu är dan slut för 2barnsmamman. Festligheterna fortsätter där nere utan mig 😉 men maten å tårta å teet var superduper. Jag är nöjd!

Lovade er min utstyrsel men har ingen bild än på dess helhet. Ska försöka sno nån från nån annan som tatt på folket inkl. mig dårå.

Bjuder er på lite andra bilder som fastnat på min lins…

image

image

Kramkö efter akten

image

image

Hår & smink iallafall + kimonons mönster!

image

Brudparet lyssnar på tal

image

Redo för sängen… godnatt ♡♡♡♡♡♡

Kommentera

