HELT SLUT

Aså är så jävla slut. Fick nyss ett psykbryt när storlillan stod och slevade upp vatten ur toan och sin potta med ett plastglas och drack och hällde över hela sig och hela toagolvet…. Jag skällde ut henne som jag aldrig skällt ut ungen förut. Då ska tilläggas att hon slagit till mig (oh ja mycket med flit) 2 gånger tidigare under dagen, klättrat upp på min skänk, målat ner hela sina fötter med nagellack och mascara, kastat en penna och avgrundsvrålat argt med mera… och sen bara skrattat när jag tillrättavisat henne… Men hon tog toa-utskällningen fint. Hon skrattade inte, men hon grät inte heller. Hon bara tog den, en såg att det sjönk in och att hon accepterade läget. Skönt!

Min äldsta dotter är på så vis att hon funkar som en änglaklocka så länge hennes rutiner hålls. Så fort de rubbas så blir det bråk, stök, tjafs, krångel, ilska…. Så har hon varit sen bebis. Helgens utflykt blev lite utsvävande och även om det bara handlar om nån timme hit eller dit så… dricker hon toavatten och slåss några timmar senare. Haha!! Aså! ❤ älskling.

wpid-img_20150716_063641.jpgMina fina ungar ❤

Jeppson tog ut henne i vagnen nu så jag får laga mat ostört. Bebben på armen slåss iallaf inte och testar inte heller mitt trötta tålamod till bristningsgränsen.

Sov max 3 timmar inatt… jag är ett härke!

Kommentera

