My new obsession

Här e Vloggaren som jag börjat rocka avsnitt av varje dag. Hon är så himla fin. Äkta lixom. Det är tårar, skratt, smink och allvarligheter om vartannat samt att hon tar med typ bloopers, visar sig osminkad/ostajlad och annat i sina videor, som är sååå fint redigerade och fixade. Aså. I. Love. Her.!!!

Dessutom har hon fått mig att byta ut många svordomar, som jag använder som förstärkningsord, bara genom sättet hon använder ordet ”” på. Jag behöver sluta svära för 2 ggr denna helg har storlillan sagt ”dävdar” = jävlar. Så är välkommet! haha…

Vad många kanske inte vet, minns etc. är att jag faktiskt älskar smink och hår och accessoarer etc… bara det att jag tappat bort det på vägen och många kanske främst ser mitt feministiska engagemang vilket rent normativt sett brukar kopplas ihop med hår under armarna och hennainkletat hår. HAHA.. äsch. Ni som fattar, fattar…

Vi har inte alls samma stil men det går ju att inspireras och anpassa olika tekniker efter eget smak och tycke. Den här stajlen gjorde jag baserad på inspiration från henne:

wpid-img_20150822_213002.jpgPuss i göten på er!

Kommentera

