Sknapparoppa

Idag har jag båda små hemma eftersom förskolan har stängt för planeringsdag. Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på men när lillenos vaknat och käkat ska vi väl gå ner till affärn o köpa glass. HAHA! Bra plan! Storlillans önskemål ❤ Eftersom hon haft det lite jobbigt senaste veckorna på förskolan i och med nya inskolningar med barn som grinar och tar mkt fokus från personalen så tycker jag om att få skämma bort min plutta lite extra ❤ ❤ ❤ MINA BÄBISAR ❤

mangaOch annars då? Håller på att lära mig 2 saker.

  1. Sminka manga-smink
  2. använda Gimp bildredigeringsprogram

Var ska detta projekt sluta!?

Utöver det har jag idag skrivit första raderna på en bok jag har färdig i huvudet. Den ska bara ner på papper.. printiprinti…!

Kommentera

