Gamla Passagen dårå

Såg ett inlägg på Facebook ang. Bokus och deras struliga leveranser och teknikproblem. Direkt kom jag att tänka på min gamla bloggplattform Passagen. Oh lordy!! Var tvungen att kolla upp det hela, och klickade mig in på den gamle dinosaurien. Det verkar som den legat nere helt sen mars 2015. Alltså allt är kvar och inga meddelanden till användarna har gått ut, men ingenting funkar på sidan. Men reklamen fortsätter rulla!? Fattar ingenting…

Jag började ju blogga på Spray.se… Eller nej. Först bloggade jag på Sylvia.se, en låst blogg. Sen började jag blogga 2006 på Spray som omvandlades till Passagen. 2013 fick jag kalla fötter pga upprepat teknikstrul och noll respons från kundtjänst på Passagen och startade upp här via WordPress istället. Satt och överförde inlägg för inlägg för hand! Eftersom Passagen inte hade någon som helst teknisk finess och kunde konvertera iväg bloggar till andra plattformar så var det enda sättet. Det tog flera månader men allt finns räddat här!!! OCH mycket riktigt, ett år senare så dog Passagen blogg och allas bloggar försvann. Kaputt, finito..!!

Men mitt finns kvar här. Och syrran räddade över sitt till blogg.se. Fy fan vilken tur!!! ❤

Kommentera

