Slängde iväg ett Mail till…

Skickade ett mail till ”min” vårdcentral som startade denna hänvisningskarusell… Så att de inte hänvisar fel till andra i fortsättningen:

Hej!
Jag hörde av mig via Mina Vårdkontakter till Er förra veckan ang. behov av hjälp med ett intyg från ögonläkare för synfältsdefekt till körkortstillstånd. Fick info av Er att höra av mig till PR vård.

Jag vill bara upplysa Er om att PR vård inte längre har körkortsmottagning utan att Adocto på nr 08-205021 har tagit över, men att de i sin tur ej har någon ögonläkare där, så de i sin tur hänvisar till Google.

Så Ni kanske, för att spara tid och telefonkostnader för era vårdtagare, kan hänvisa till Google också i fortsättningen. Verkar lite dumt tänkte jag att inte ha uppdaterad info på en vårdcentral om hur vårdkedjan går osv.

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste Googla…

Med vänlig hälsning, Catrin

Kommentera

