Ryckt upp mig lite…

Idag har jag fått lite sovmorgon (Tack Jeppson ❤ ) efter en ganska jobbig natt. Vi försöker vänja av mini att sova med babynest då hon vänder sig om i sömnen och hamnar med ansiktet ner i madrassen. Nestet är lite mjukare än madrassen så för mindre heltäckande effekt på lilla fejjan vill vi att hon sover utan nestet nu mer.

Oh well.. Jag har mailat iväg lite grejer till storlillans förskoleprojekt. Jag har mailat och fixat en tid till ögonläkaren så jag kan skicka in ett sånt där jäklans intyg till Transportstyrelsen. Jag har fixat lite med Gimp. + Bostadskön och Föräldrapenningen. Jag ska snart börja läsa på en grej, utifrån ett jobb som jag ev. ska söka…?! Vet inte…

Ska jag våga lämna en trygg statlig anställning, perfekt när en har små barn (förutom lönen som suger)? Och istället börja jobba på typ projektbasis eller annat, som typ alla roliga och kreativa yrken anammar?! OH I DONT KNOW!

Banana out!

Kommentera

