Recension veganboxen.

Nu har jag smakat grejerna i veganboxen. Här nedan kommer en liten film så ni kan få ett hum om hur det såg ut när jag satt och smakade och smackade loss:

Kan skriva en liten recension för varje godis oxo:

Vivani choklad. Helt okej, mörk nougat-choklad. Rätt mäktig.

Super-sura mixen hade gellan i sig, istället för gelatin. Gellan utvinns ur näckros ❤ det tycker jag är så vackert, och smaken var likaså.. NY FAVVO för mig!

Mashmallowsen var lite sockriga och mjukare i konsistensen än ”vanliga” mallows.

Bonbarr-bar. Rätt hård, inte så mycket cocos-smak vilket jag gillar, så den fick ett halvdant betyg av mig.

Popcornen, bara tråkiga. Jag menar!? Ge hit me nåt nytt. Popcorn med ostkrydda är så 90-tal.

Jeppson ska äta och recensera Clif baren senare, eftersom jag inte tål valnötter. Så ni får hålla ut på den produkten. 🙂

Jag ser fram emot nästa veganbox. Vill ni ha en recension på den boxen oxo eller är såna här inlägg typ ”sand och öken och kladdig stinkande tång”-tråkiga????

 

Kommentera

