Grön gåva, från mig till mig…

Har beställt och fått hem massa nice produkter från en nätbutik med typ naturgrejjer.

  • Köpt hem jojoba- och nyponfröolja som jag ska blanda ihop och testa på milier jag fått. Aldrig haft tidigare, men fått efter att ha testat lite mineralpuder (tror jag).
  • Oxo fått hem lite hårdtvålar, i löve ❤
  • och tandkräm
  • och deo utan mineraloljor och alkoholer i.
  • Baby-våtservetter utan alkoholer och lotion har jag oxo köpt.

Är jättepepp på att testa dom här grejjerna.

Jag har också hittat FYRA STYCKEN RITTER SPORT DOM ROSA! På Lidl i Farsta. whowhowhow.. men dom får jag inte äta förns 18/10. Fram tills dess ska jag vara nyttig!! 🙂

Kommentera

